Mirza Ghalib


1. Koi ummeed bar naheen aatee (No hope comes my way)
Koi soorat nazar naheen aate (No visage shows itself to me)
2. Maut ka ek din mu’ayyan hai (That death will come one day is definite)
Neend kyon raat bhar naheeh aatee? (Then why does sleep evade me all night?)
3. Aage aatee thee haal-e-dil pe hansee (I used to laugh at the state of my heart)
Ab kisee baat par naheen aatee (Now no one thing brings a smile)
4. Jaanta hoon sawaab-e-taa’at-o-zahad (Though I know the reward of religious devotion)
Par tabiyat idhar naheen aatee (My attention does not settle in that direction)
5. Hai kuch ‘eisee hee baat jo chup hoon (It is for these reasons that I am quiet)
Warna kya baat kar naheen aatee? (If not, would I not converse with you?)
6. Kyun na cheekhoon ki yaad karate hain (Why should I not remember you?)
Meree aawaaz gar naheen aatee (Even if you cannot hear my lament)
7. Daagh-e-dil gar nazar naheen aata (You don’t see the anguish in my heart)
Boo bhee ‘ei chaaraagar ! naheen aatee (O healer, the scent of my pain eludes you)
8. Ham wahaan hain jahaan se hamko bhee (I am now at that point)
Kuchch hamaaree khabar naheen aatee (That even I don’t know myself)
9. Marte hain aarzoo mein marne ki (I die in the hope of dying)
Maut aatee hai par naheen aatee (Death arrives and then never arrives)
10. Kaaba’a kis munh se jaaoge 'Ghalib' (How will you face Mecca, Ghalib)
Sharm tumko magar naheen aatee (When shame doesn’t come to you)

Comments

Popular posts from this blog

When, I was a Kid

The Conscience of a Hacker

Shayari